Friday, March 30, 2012

Hot Scandal...

fuyooo! (o____0) tajuk entri PANAS...
hah! mesti korang fikir aku ada hot skandal kan... 
hey! hey! fikir bukan2 ek...
hehehe...

aku mana main skandal2 ni...
tak syok la...
skandal apa barang...
ngeh3 :P

korang2...
tengok lah video ni...
aku jamin bukan 18..... err... apa ek....
(what ever lah... hehehe...)
dan aku jamin video ni tak ada unsur2 yang.... yang....
(aku ni asyik tulis sekerat jalan apa pasal... DUSH!!)



MyLittleNote :: dah tengok dah?? kan aku dah kata... best kan... =^_^=

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

14 comments:

  1. ala sadis takleh tgk plak.., nanti akak dtg jenguk lg...

    ReplyDelete
  2. tenet nyawa2 ikan lah.. tak dapat tengok.. huhu

    ReplyDelete
  3. Aish.. awat x crita.. buat md trtnya2.. keadaan internet ni trlmpau laju.. smpai x terloading video tu. sob3..

    **bila la unifi nak ada kat kedah ni (=_=')

    ReplyDelete
  4. hhaha amboi...tajuk bukan main lagi eh...kehkehkehe

    ReplyDelete
  5. bkn hot scandal.. tp psl aurat.. best2 !

    ReplyDelete
  6. MrTheAllShared memang best... kelakar pun hado... kih kih kih

    ReplyDelete
  7. hoyeee dah boleh tengok.. ! likeee! ohsemm sangatt.. hehheehe

    ReplyDelete
  8. ayooo. fiqa tak dapat nak tglaa :( tenet nyawa2 ikan bilis laa =.=

    ReplyDelete
  9. hahahaha...terbaik!!!


    *comey je wanita2 bertudung neh :D

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...