Monday, April 16, 2012

Eh Eh Eh...

[kredit to Google]

Eh LELAKI,
Awak jangan berani2 nak sentuh saya apatah lagi cuit-cuit HATI saya ok..!!

p/s: it migh you little bit sounds poyo, but i dont care..!!

hahaha, ayat ni aku copy paste dari pesbuk.. ayat yang cukup menggoda aku untuk meghapdet entri pasal ni.. doakan aku semoga hati ini kekal menyintai Allah dan RasulNya.. ^_^ eh lelaki, jejaka melayu terhangat dipasaran.. jangan nak coba2 mencuit hati saya ok! saya tak akan layan.. kalau buat juga, saya backhand.. :P hahaha.. kalau nak berkawan tanpa main cuit2 ni.. boleh je..

MyLittleNote :: ohooohoi~ sebab sebenar aku terlebih happy di entri lepas ialah Jumaat ni balik kampung dekat Kelantan.. tidak bermaksud aku ore klate, tapi aku ikut Hazem-chan balik kampung laa.. hihihi (citt! skema bebenor lah aku ni.. choi!)

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

19 comments:

  1. hehe baguslah jaga hati tak perlu kapel2 ni lagha jer..pengalaman..keh3..

    ReplyDelete
  2. wah..amaran keras nih!
    juga ingatan utk yg lain kan.
    kalau blm sedia kawin, jgn suka cuit hati org.

    ReplyDelete
  3. wah2.. balik kelantan tuh... selamat berhujung minggu ei..

    mintak2 sy sama juga dijaga hatinya

    ReplyDelete
  4. hamboi~ garang sungguh . pape pon kite suke entry ni .hehek

    ReplyDelete
  5. haaa balik kelantan? enjoy ur holidayyyy

    ReplyDelete
  6. tapi kalau tercuit camne lak???hmmm

    ReplyDelete
  7. haha cer tulis dalam bahasa kelantan sikit? hehe :)

    ReplyDelete
  8. hakhakhak... kalau aku terjumpa lelaki yg ada kesan backhand kat muka...
    aku boley agak dah siapa pelakunya...

    kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  9. Awas kaum adam di luar sana..hehe

    ReplyDelete
  10. selamat pagi sahabat..

    sedikit berbagi inspirasi pagi..

    "belajar dari filosofi semut:
    sesibuk apapun ia mencoba bertanya tentang kabar saudaranya atau hanya sekedar melempar senyum.
    sebab senyum adalah hiasan terindah dari setiap raut muka seseorang.."

    sudahkah anda tersenyum dengan saudaramu?

    mari berbagi semangat pagi serta senyum terindah kita untuk meyambut pagi hari yang indah ini..
    kami tunggu kunjungannya ya http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...