Sunday, April 8, 2012

Hannah Husna's 3rd B'day GA


sebab Kak Nisa kakak angkat saya di alam maya yang baik lagi kawaii (hehehe, suka suki je aku mengaku jadi adik angkat Kak Nisa.. perasan betul aku ni.. DUSH!! DUSH!!) jadi dengan ni aku join segmen beliau dengan hati yang ikhlas... ngee~ (ikhlas tau >.< sebab aku tertarik dengan hadiah yang beliau tawarkan.. ngee~) dan siapa2 yang nak join.. klik banner di atas ek ? 

untuk little Hannah si kecik yang kawaii..
 otonjobi omedeto >.<
may Allah bless you..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
gambatte kudasai in your life..
jadi anak yang solehah..
jadi muslimah yang solehah juga..
dan yang paling penting..
jadi budak baik.. ngee~
berbakti kepada kedua ibu bapa tau Hannah.. ^_^

MyLittleNote :: gerr~ geram dengan seseorang jap.. rasa macam nak tarik2 je rambut.. kang tak pasal2 kena penumbuk sulong sebijik dengan aku.. okey!! tarik nafas dalam2.. hembus... jangan buruk sangka Hanisah.. jangan buruk sangka!!! 

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

4 comments:

  1. Arigato gozaimashita Hani-chan coz sudi join my GA..and thanks for the wonderful & lovely wish too.. :3

    akak angkat di alam maya? ngehehe.. XD leh je kalo nk.. ^_^ akak no prob aa.. XP

    ReplyDelete
  2. good luck! moga ada rezeki utk menang...

    ReplyDelete
  3. haishh.. grm dgn sape tu ? hee :)

    ReplyDelete
  4. wah....gudluck ye...rjin btoi :D


    geram nape yunk???cer siter...hehehehe

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...