Wednesday, April 25, 2012

Hadiah dah Datang...

terima kasih sangat kepada Kak Ujie.. kerana telah memberi peluang untuk menyertai contest beliau.. iaitu Teka dan Menang.. alhamdulillah.. hadiah dah sampai. dapat je terus baca.. dapat surat cinta Kak Uije, melebar senyuman sampai ke telinga.. Semoga Ukhuwah kita terjalin hingga ke Sorga ^_^


buku yang aku dapat tajuknya ...dan cinta pun tersenyum.. mula2 aku fikir, macam manalah cinta tu senyum ek.. macam mana kalau.. dan cinta pun tergelak?? err, merepek lah aku ni.. haha..

tadaa..

hero cerita ni namanya Ervan.. pemuda dari indon.. berlagak diva kononya.. heroin cerita ni namanya Surihani.. gadis yang agak kasar dari mesia.. lawak juga cerita ni.. baru baca aku dah terkekeh ketawa.. bila belek2 buku ni.. eh!

Lisa Surihani??

haha.. heroin dia Surihani.. tup.. tup.. keluar Lisa Surihani. ada sebijik macam Lisa tak dekat gambar tu? haha.. baca novel ni belum habis lagi.. tak tau ending dia macam mana.. tapi yang pasti happy ending.. mana ada cerita yang tak happy ending.. ye dok? ngee~

MyLittleNote :: Ya Allah! sekarang aku di uji.. moga aku terus kekal menempuhi ujianMu.. kekalkanlah cintaku padaMu dan RasulMu..

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

17 comments:

  1. bestnyaaa i loike... ha ah la mcm lisa surihani watak yg dilukis tu... mesti dh habis baca kan?

    ReplyDelete
  2. best x citer ni
    yg lukisan tu mmg muka LS la

    ReplyDelete
  3. ye le..sebijik lisa surihani..hehe

    ReplyDelete
  4. aha, sekali pandang adalah serupa. hehehe :))

    ReplyDelete
  5. muka kat cover tu mcm lisa surihani sket2

    ReplyDelete
  6. gua x suke membace, gua akan kegatalan kalau membace...ianya seperti allergic :P

    ReplyDelete
  7. haah la camna klu dan cinta pun tegelak??hehehe.suka la banner kamu..cantek :)

    ReplyDelete
  8. bolehlaaa,ada mirip sikit...hehehe...dagu tu...haha XD

    ReplyDelete
  9. dah lama tak baca novel cinta...

    moga hatimu terpelihara sis.. =)

    ReplyDelete
  10. thniah anda menang..

    #moga ujian itu,membuat anda lebih kuat lagi hanamiko..maafkan sy

    ReplyDelete
  11. hakhakhak... mcm lisa surihani... huhu

    ReplyDelete
  12. sebijik macam lisa surihani.

    semogaa tabah mengahdapi dugaan.
    doa semoga dipermudahkan semuanya.

    ReplyDelete
  13. nak pinjam... hehehehe...

    dah lama tak baca novel

    ReplyDelete
  14. -Terima kasih juga sbb join..

    -mmg mcm LS pun..saje je nk tarik pembaca tu..^__^

    - apapun ujiannya..lalui dgn tenang. tiba masa ia akan berlalu jua.

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...